Rejestacja na Allegro
Allegro aktywacja
Konto Junior
Znajdź aukcję
Top aukcje Ranking
Forum
MotoAllegro
Jak kupować?
Poradnik kupującego
Jak wygrać aukcje?
Jak sprzedawać?
Poradnik sprzedawcy
Strona o mnie
Szablony aukcji
Menedżer Sprzedaży
Super Sprzedawca
Sklep internetowy
Historia aukcji
Ciekawe linki
Alegro
Czym jest Allegro?

Menedżer sprzedaży Allegro pl

Menedżer sprzedaży Allegro (MS) to bardzo pomocny system ewidencji w prowadzeniu sprzedaży aukcyjnej. Menedżer sprzedaży służy organizowaniu wysyłki i automatyzacji w zakresie wysyłania powiadomień dla Kupujących. Dzięki niemu Sprzedający bardzo szybko jest w stanie sprawdzić, jakie aukcję czekają na realizacją, a jakie oczekują na potwierdzenie. Dzięki menedżerowi Kupujący przez cały proces finalizacji aukcji jest informowany o kolejnych jego etapach - od przyjęcia przez Sprzedawcę potwierdzenia, przekazanie towaru do wysyłki, po informację o wysłaniu produktu wraz z podaniem numeru listu przewozowego.



Menedżer sprzedaży to system stworzony przez allegro, dlatego po zarejestrowaniu dostępny jest z poziomu naszego konta - ścieżka: "Moje allegro > Moja sprzedaż > Aukcje i Kup teraz > Menedżer sprzedaży".
Menedżer nie jest darmowy. Koszt miesięcznego abonamentu wynosi 7,50 zł - to nieporównywalnie mała kwota w stosunku do korzyści, jakie może on sprzynieść każdemu Sprzedawcy.

Jak działa menedżer sprzedaży?

Aukcje po zakończeniu automatycznie przenoszone są do odpowiednich katalogów, którymi możemy zarządzać. Później po otrzymaniu potwierdzenia, adresu wysyłkowego, ręcznie przenosimy aukcje do odpowiednich katalogów, z których możemy wykonać wydruków całej listy wysyłkowej wraz z adresami, nazwą towaru i ceną. Prznosząc transakcję między katalogami można wykorzystać do rozsyłania automatycznym maili do allegrowiczów. Możemy edytować treść każdego powiadomienia.
Do każdej zakończonej aukcji możemy dodać szczegółowe dane na temat finalizacji w notatce dostępnej po wejściu w wybraną transakcję menedżera sprzedaży.

Menedżer sprzedaży - zalety

  • grupowanie wielu transakcji w jedną;
  • w pełni zautomatyzowane wysyłanie powiadomień do Kupujących;
  • kalkulator zysków;
  • definiowanie i automatyczne udzielanie rabatów dla swoich stałych klientów;
  • możliwość drukowania zestawień transakcji ułatwiających sfinalizowanie i wysyłkę;
  • podział aukcji na poszczególne sekcje - ze względu na rodzaj płatności, a także stopień finalizacji;
  • dostęp do wirtualnego magazyn i tworzenie w nim własnych katalogów produktów oraz dziesiątków szablonów z opisami przedmiotów;
  • statystyki sprzedaży;

Jak wykupić abonament i rozpocząć korzystanie z menedżera

sprzedaży?

Wystarczy zarejestrować konto na Allegro w kilku prostych krokach opisanych w dziale Rejestracja Allegro oraz dokonać pełnej aktywacji założonego konta, opisanej TUTAJ. Po zarejestrowaniu i aktywowaniu konta należy przejść do Allegro i kliknąć link "Usługi i narzędzia" zamieszczony w stopce - na samym spodzie strony, a gdy wyświetli się strona, kliknąć link "Menedżer sprzedaży".
Znajdziesz się na stronie dokładnie opisującą cechy MS. Teraz kliknij w banner "Wykup Abonament" i postępuj wg wskazówek.
Kwota za menedżera zostanie dodana do Twojego konta Allegro, będziesz mógł ją zapłacić razem z wszystkimi innymi kosztami działalności na Alegro, jak prowizje za sprzedaż, czy wystawienia aukcji.

W tym dziale opisaliśmy pozytywy wykorzystania takiego narzędzia jak menedżer. W następnym dziale przedstawimy w jaki sposób skutecznie promować sklep internetowy na aukcjach Alegro.